– Po co widzisz coś/kogoś atrakcyjnym/atrakcyjną?
– Atrakcyjniejszym/atrakcyjniejszą niż inne ‘sztuki w stadzie’?
– Najatrakcyjniejszym/najatrakcyjniejszą w całej ‘zagrodzie’?
*
– To nie tak, że chcę coś/kogoś widzieć atrakcyjnym/atrakcyjną
– To nie tak, że widzę coś/kogoś takim/taką
– Ja jemu/jej nic nie dodaję. On/Ona po prostu taki/taka jest. Dla mnie taki/taka jest. Wyjątkowy/wyjątkowa; niesamowicie przystojny/przystojna; w moim stylu; ma to coś; mi się podoba; mi się bardzo podoba; mam do niego/do niej słabość; i w sumie to chyba się w nim/w jej zakochałem/am; i w sumie to chyba możliwe, że go/ją kocham; i chyba to właśnie jemu/jej swoje serce oddałem/oddałam
I nie to, że coś/kogoś atrakcyjnym/atrakcyjną widzieć chcę
Nie to, że mi tylko wydaje się
Nie ważne, że innym on/ona nie podoba się
Nie ważne, że inni o nim/o niej źle wypowiadają się
Nie zaprzeczę, nie wyprę się
Mi osobiście on/ona bardzo podoba się
Trudno jest udawać, że coś/ktoś podoba lub nie podoba się
Trudno jest zatrzymać pociąg, gdy pociąg już rozpędził się
Trudno jest nie ruszać się, gdy on/ona tak bardzo pociąga mnie
***
Z dedykacją dla wszystkich atrakcyjnych
I dla tych, którym ‚Ci atrakcyjni’ podobają się
Z dedykacją dla wszystkich, którzy kiedyś zakochali się
***
Jeśli po przeczytaniu wpisu pojawia się w Tobie to typowe polonistyczne pytanie:
Co autor ma na myśli? Co przekazać chce? O co mu/tu chodzi?
Przypomnę, że ideą tego bloga jest nad swoim własnym sensem zastanawiać się
Brać ze słów te treści, które dotykają indywidualnie, emocjonalnie ‚czytającego/czytającą mnie’
*
Zamiast się skupiać, o co autorowi chodziło, warto sprawdzić, co tak naprawdę mi słowo autora zrobiło.
*
instrukcja obsługi tekstów:
https://stacjacoaching.pl/instrukcja-obslugi-tekstow/
*
Z okazji Dnia Dziecka, wszystkim dzieciom, wszystkim rodzicom, na pamiątkę tej ‚pierwszej miłości’
*